Jumaat, 2 November 2012

pergaduhan aku dan akmal hisyam di sekolah

Masa tu aku dan kawan aku duduk kat belakang tibe-tibe akmal datang dekat aku dan letak minyak angin dekat mata aku.aku rase sangat pedih,lepastu aku kesat balik dan aku gi kt dia dan buat flying kick kat belakang badan die.die rase sakit sampai die terguling-guling atas lantai sebab aku dah tak boleh tahan dengan perangai die.die bangun dan terus gi kat aku pastu die tolak bahu aku.aku lari pergi depan pastu tanpa cakap banyak aku terus tumbuk muke die .die tumbuk balik aku,aku geram sangat dan terus terajang peha die sampai die jatuh tersembam atas lantai kelas aku.pastu die takut sampai lari duduk tempat die balik sambil pegang peha sebab banyak sangat aku terajang die. keesokan harinye die datang dan terus takut dengan aku.sejak ari tu die tak pernah nak buat ape-ape kat aku sebab takut die kena pukul dengan aku....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan